Heeft u een vraag of wilt u graag een klacht doorgeven?

We doen er alles aan om uw vragen, opmerkingen en klachten goed te behandelen. Loopt het onverhoopt toch niet zoals u het wilt? Wij gaan op zoek naar de beste oplossing. 

Vragen worden direct beantwoord door 1 van onze accountmanagers

Klachten worden met alle zorgvuldigheid binnen 5 werkdagen opgelost

Voor eventuele geschillen zijn wij aangesloten bij de geschillencommissie

Stel uw vraag of geef uw klacht door

Heeft u een vraag of wilt u graag een klacht doorgeven? Vul onderstaand formulier in en één van onze medewerkers neemt zo snel mogelijk contact met u op. Ook kunt u ons bellen op werkdagen van 8.00 tot 17.00 via 088 - 105 11 33 (lokaal tarief).

  • Geen wachttijden
  • Lokaal tarief
  • Direct iemand aan de lijn
  • Persoonlijke oplossing
  • Eenvoudig en snel geregeld

Bespreek uw vraag direct

Heeft u een vraag of misschien wel een klacht? Neem dan direct contact met ons op. Dan bespreken we samen uw vraag of klacht. U heeft direct iemand aan de lijn en belt tegen lokaal tarief. 

Bel 088 - 105 11 33 (lokaal tarief)

De Geschillencommissie

De Groene Stroomfabriek is aangesloten bij de Geschillencommissie Energie. Is uw klacht niet naar tevredenheid opgelost door ons? Dan kunt u terecht bij De Geschillencommissie. De Geschillencommissie is een externe en onafhankelijke instantie die een bindende uitspraak doet voor beide partijen, betreffende de klacht. Meer informatie kunt u vinden op de website van de Geschillencommissie. 

Naar de website van de Geschillencommissie

Stuur een e-mail

Heeft u een vraag of opmerking? Mail ons en ontvang binnen twee werkdagen een reactie. 

info@degroenestroomfabriek.nl

Direct een gesprek

Uw vraag liever persoonlijk bespreken? Bel ons en we helpen u graag verder. 

0881051133